Čudan prostor za oglašavanje, nekim odvratan, a nekima genijalan

Oglašavanje je sveprisutno. Ono je na reklamnim panoima, televiziji, mobitelima, radiju gdje god da ste, osim ako ste na izoliranom otoku, ne možete izbjeći oglase. Međutim, oglašavanje danas prelazi poznate granice i mijenja svoj uobičajeni prostor namijenjen reklamiranju. Važan iskorak u tom smislu je napravio poduzetnik Mike Michalowicz koji je mozgao i mozgao i na kraju došao na genijalnu ideju, o čemu je točno riječ pročitajte u tekstu kojega danas donosimo.

Komercijalizacija do maksimuma

Oglasi su svuda oko nas i doista ih ne možemo izbjeći, no kako se čini u budućnosti će oglasni prostor vjerojatno “preseliti” i na neke druge svakodnevne predmete, a u svrhu komercijalizacije svih proizvoda i usluga. Poduzetnik Mike Michalowicz 2008.  razmišljao je što je sve potrebno da bi čovjek uspio u svom samostalnom poslu, pri čemu je nastojao naći novi neiskorišteni prostor za oglašavanje te je tako došao na sasvim originalnu i inovativnu ideju.

Nećete vjerovati o čemu je riječ


Spomenuti kreativni poduzetnik, koji je inače marketinški stručnjak, se bavi društvenim mrežama, predavanjima, poslovnim savjetovanjima i pisanjem knjiga. Aktivnu prisutnost na društvenim mrežama i svom blogu iskoristio je za promoviranje svojih ideja, što mu se na kraju krajeva strostruko isplatilo. On je došao na odličnu  ideju da se kao prostor za oglašavanje iskoriste svakodnevni predmete. Tako mu je napamet sinula ideja o jedno široko rasprostranjenom upotrebnom predmetu, kao potencijalnom oglasnom “prostoru”. Tu je svoju ideju brzo pretvorio u realnost. Najzanimljivije je da je u cijeloj priči posegnuo za najneobičnijim mogućim predmetom kao “prostorom” za oglašavanje. Premisa mu je bila da će netko na toj vrsti predmeta, koju možda koristi jednom ili više puta na dan, pročitati ono što piše na njemu prije negoli ga iskoristi. Vjerovali ili ne riječ je o toaletnom papiru.

Ekološka svijest

Kao prostor za reklamiranje prodaje svoj ekološki toaletni papir, koji se sto postotno reciklira, pri čemu se koristi neabrazivnom tintom na bazi soje, tako da vam takva tinta ne može škoditi kada ga upotrijebite. On za samo 99 američkih dolara nudi svojim klijentima 20 0000 oglasa. U tom radu je iskoristio svoja marketinška znanja te se povezao s društvenim mrežama i blogom, koje vodi uz pomoć suradnika te motivira svoje pratitelje da budu u  aktivnom, kontaktu s njim i njegovim timom. Ovaj mu se poduhvat isplatio i otkrio nove načine reklamiranja koji će se vjerojatno početi primjenjivati i na drugim predmetima široke upotrebe.

On je i ujedno poslovni savjetni koji svojim klijentima kazuje da nema brzog bogaćenja, ali “korak po korak” doći će i novac. Njegov je slučaj pokazao da su mogućnosti oglašavanja znatno veće negoli smo ih dosada koristili. Nekima će ovo biti na granici gadljivog, a nama je inovativno, i pokazuje da kreativno razmišljanje nema granica.

Piše: Sonja Kirchhoffer

Komentari