Select your Top Menu from wp menus

04.02.

Kako je zapravo nastala ideja za Facebook? (2004.)

Kako je zapravo nastala ideja za Facebook? (2004.)

Dana 4. velječe 2004. harvardski student Mark Zuckerberg pokrenuo web-stranicu thefacebook.com (kasnije je the izbačeno iz imena). Riječ facebook tada je u SAD-u značila knjigu sa slikama i podacima o studentima koju su sveučilišni organi izdavali obično na početku nastavne godine, kako bi svojim studentima olakšali međusobno upoznavanje.

Zuckerbergova namjera bila je napraviti on-line facebook za Harvard, jer je bio frustriran činjenicom da sveučilišni službenici već to nisu sami napravili. Njegova je stranica postala izrazito popularna na Harvardu – u prvih mjesec dana više od polovice studenata već je bilo učlanjeno na nju. Zato je Zuckerberg nakon dva mjeseca proširio koncept na Stanford, Columbiu i Yale, a kasnije i na ostala američka sveučilišta.

Kad je ideja dosegla nacionalnu razinu, Zuckerberg je napustio Harvard i počeo se baviti Facebookom kao pravim poslom. Napravio je verziju namijenjenu američkim srednjim školama, a kasnije je proširio koncept i na zaposlenike nekih kompanija. Konačno, u rujnu 2006. Facebook je postao dostupan svima starijima od 13 godina i s važećom e-mail adresom.

Godine 2008. Zuckerberg je postao najmlađim svjetskim dolarskim milijarderom. Facebook je 2010. po broju posjeta nadmašio čak i Google. Danas se Zuckerbergovo bogatstvo procjenjuje na 76 milijardi dolara.

 

Facebook Comments

Vezani članci